Dostava

Dostava se vrši na području cijele Hrvatske – Overseas Express.

Imate li besplatnu dostavu?

Dostava je besplatna za područje cijele Hrvatske za sve narudžbe iznad €70,00 kupljene na našoj internet trgovini.

Kolika je cijena dostave?

Trošak dostave za Hrvatsku za narudžbe manje od 70,00 € iznosi 4,25€ na više s PDV-om.

Kada mogu očekivati paket nakon narudžbe i plaćanja?

Narudžbe, one koje su uplaćene, su isporučene u roku od 1-3 radna dana. Svoj paket možete očekivati 2-5 radna dana (ovisno o zemlji/lokaciji) nakon preuzimanja paketa od dostavne službe.

Za Hrvatsku: Dostava za otoke je ovisna o voznom redu trajekta i Dubrovačke regije. Dostava na otoke ovisi o uvjetima i mogućnostima dostavne službe.

Dostava se ne vrši subotama, nedjeljama ili blagdanima.

Mogu li dogovoriti termin dostave koji mi odgovara?

Ako želite dogovoriti odgovarajući termin dostave, molimo vas da to napišete pod NAPOMENA kako bi mogli vašu želju mogli prenijeti dostavnoj službi.

Kako mogu pratiti svoju narudžbu?

Tijek isporuke pošiljke možete pratiti na Overseas Express stranicama.

Hoću li dobiti potvrdu narudžbe?

Da, nakon izvršene narudžbe kupac prima potvrdu putem e-maila, u roku od nekoliko minuta od potvrde narudžbe.

Mogu li preuzeti svoj paket u vašoj poslovnici?

Možete! Paket je moguće preuzeti i u našoj poslovnici, na adresi Ul. Petra Berislavića 48, 33000, Virovitica, radnim danom od 7,00 do 15,00 sati, a jedini uvjet kod osobnog preuzimanja je prethodna najava na broj: 091 199 7575.

Ovaj način preuzimanja paketa ne uključuje cijenu dostave.

Kako se vrši dostava?

Dostavu vršimo putem Overseas Express dostavljačke službe.

Kako ću znati kada je moj paket poslan?

Nakon narudžbe kao Kupac primate:

Obavijest putem e-maila s brojem pošiljke da je narudžba poslana, najčešće u roku 1 radnog dana od potvrde narudžbe
SMS obavijest od dostavne službe kada pošiljka stiže na adresu, ukoliko ste ostavili broj mobitela prilikom izvršavanja narudžbe

Hoću li dobiti obavijest o dostavi na dan isporuke paketa?

Na dan isporuke paketa na vašu adresu, primate SMS o točnom vremenu kada će paket stići.

Imam li određenu dužnost nakon što primim paket?

Kao Kupac dužni ste prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Osim toga, obavezani ste prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Što ako je proizvod različit od naručenog?

U slučaju da Vam je isporučen proizvod različit od onog kojeg ste kupili, imate pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće imate pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda, te ste dužni vratiti krivo dostavljen proizvod.

VIše o povratu proizvoda i reklamaciji pročitajte na: Povrat i reklamacije