Povrat novca i reklamacije

Sa zadovoljstvom nudimo povrat novca/razmjenu za neželjeni artikl.

Prema zakonu imate pravo i otkazati i vratiti narudžbu u roku od 14 dana, iz bilo kojeg razloga i bez obrazloženja. Rok za jednostrani raskid ugovora od 14 dana počinje teći od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.

Jednostavno vratite artikl/e u izvornom stanju unutar 14 dana od primitka. Imajte na umu da povrat moramo primiti u roku od 14 dana od isporuke – to je neovisno o načinu plaćanja koji ste odabrali. Kupci imaju pravo vratiti sve neotvorene/nekorištene proizvode. Pošaljite nam e-mail na: info@citrofit.com.hr s brojem narudžbe i razlogom povrata.

Imajte na umu da se svi artikli moraju vratiti u prodajnom stanju:

Neotvoreni, sa svim originalnim pakiranjem proizvoda i nekorišteni.

Ne možemo ponuditi povrat novca, zamjenu ili razmjenu za artikle koji se ne mogu ponovno prodati.

Sukladno članku 77., stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača, kao kupac odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Ako vaša narudžba ispunjava uvjete kao poklon, također se mora vratiti prije nego što se vaš povrat novca ili zamjena može obraditi. U tom slučaju morat ćete pokriti troškove povratne dostave.

Snosim li troškove zamjene proizvoda?

U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi citrofit.com.hr.

Snosim li troškove dostave ako sam/a vraćam proizvod?

Da, ukoliko vraćate proizvod sami plaćate dostavu vraćanja.

Oštećeni proizvodi u transportu, izgubljen paket ili pogrešni proizvodi
Ako neki predmet/proizvod nedostaje u vašoj narudžbi, stigne oštećen u transportu ili greškom, pošaljite nam e-poštu na info@citrofit.com.hr što je prije moguće kako biste se kvalificirali za zamjenski artikl.

Za oštećene artikle pošaljite nam e-mail s fotografijom i opisom oštećenja i poslat ćemo vam podatke za povrat. Nakon što se predmet primi i pregleda, zamjenski će vam biti poslan natrag.

Oštećenja, nedostaci, nedostajući artikli ili bilo koje greške koje nisu prijavljene u roku od 7 radnih dana od primitka neće biti prihvaćene za povrat.

Ukoliko je Vaša narudžba stigla na ispravnu adresu, nismo odgovorni za izgubljen ili ukraden paket.

Kako napraviti povrat proizvoda?

Ako ste dobili pogrešan proizvod ili paket, obratite nam se na: info@citrofit.com.hr

Na Vaš prigovor odgovorit ćemo u roku 2-3 dana, a povrat novca ili zamjena za novi proizvod biti će odrađena najkasnije nakon 15 dana.

Provjerite jeste li uključili sljedeće podatke:

Adresu e-maila koji ste koristili za naručivanje
Broj vaše narudžbe
Pojedinosti o razlogu povratka
Jasnu sliku primljenog računa i proizvoda

Adresa za povrat je:

Adresa: ul. Petra Berislavića 48, 33000 Virovitica

Tel. 033-730-380

Mob: 091/199-7575

E-mail: biorama@biorama.net

Ukoliko želite vratiti proizvod ne navodeći razlog, umjesto slanja e-maila, možete ispuniti jednostrani raskid ugovora i poslati na našu navedenu adresu.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na:

OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA.

Povrat novca

Nakon što primimo vaš paket, pod uvjetom da su artikli vraćeni u stanju za ponovnu prodaju, povrat će vam biti vraćen bez odgađanja. Vaš povrat novca bit će potvrđen e-mailom, a sredstva će biti vraćena na vaš izvorni način plaćanja. Prikaz na vašem izvodu od trenutka izdavanja (unutar 2-3 dana) može potrajati do 10 dana.

Imajte na umu da se to razlikuje ovisno o banci i načinu plaćanja te da se PayPal transakcije prikazuju odmah. Ako je vaša kartica istekla od narudžbe, obratite se korisničkoj službi kako biste dogovorili alternativne dogovore.